Sunday, February 19

when is my turn???

Bila tngk kwn2 semua dh ada baby sndiri aku selalu tpkir bila la rezeki aku?syoknya tngk bila kuar tngk family yg lngkp rs cm family bahagia bangat....org ckp klu nk baby cpt jgn lokek nk pgg baby sapa2 je la.....tp aku rs lbh dr pgg rs nya,hehehhe...mcm2 lg la org pesan....tp itu la aku slalu pkir mungkin ada hikmah semua yg tlh ditakdirkn pd aku...sekiranya aku tlh berusaha,berdoa slps itu suma bergntung pd rezeki aku...mental jgk kdg2 apa x nya plng bnyk tnya bila nk dpt baby..tau x sapa??.bkn family tp "my boss",dia la yg plg bnyk tnya..ermm boss dh xsbq nk tngk aku cuti 2 bln kot..hahaha,dan si comelllll dlm ni adlh ank zamzuri ngn intan....hehehe,hrp depa xkish aku ngn en.hubby slalu memporak perandakan ank depa..hihihi
bila la nk dpt dukung ank sndiri cm ni..










1 comment:

  1. sabaq la no..............aku faham sangat perasaan tu....huhuhu

    ReplyDelete